Saturday, March 24, 2007

It's been a fine 2000 years, Woody

Vreau ca prietena mea sa fie afectuoasa, sa imi ia apararea si cand nu am dreptate, sa stie sa se poarte in public, sa se uite la desene animate, sa stie cum sa reactioneze cand sunt fericit sau suparat, sa fie feminina, dulce, sa cante cand e vesela, sa aiba o privire galesa, sa fie sasaita sau peltica, sa ii placa fructele de mare si muzica frantuzeasca, sa fie romantica, sa stie sa sarute, sa imi fie cel mai bun prieten, sa imi ia fluturasii de pe parbriz cand se urca in masina, sa glumeasca, sa fie delicata, sa nu ridice tonul, sa nu tranteasca usa, sa ma sune chiar daca nu vreau sa o aud, sa nu ma imparta cu nimeni, sa nu se imparta pe sine nimanui, sa vorbeasca dezinvolt, sa fie teatrala, sa nu faca flirt ieftin cu necunoscuti, sa fie critica cu altii si ingaduitoare cu mine, sa nu poarte tocuri inalte, sa nu aiba voce pitigaiata, sa nu fie isterica, sa se priceapa la desen sau la sculptura, sa fie geloasa, sa poarte fuste, sa aiba idei remarcabile pe care sa mi le asum, sa o placa mama, sa imi faca surprize simpatice in diminetile racoroase, sa apara la usa intempestiv si sa spuna "hai", sa viseze, sa isi faca planuri, sa fie tot timpul a mea si sa nu vrea sa ma paraseasca niciodata.
Toate astea si nici una in minus. Ofer la schimb dragoste neconditionata si bomboane. Rog seriozitate.

There's plenty of fish in the sea. Let's just hope they can swim.

4 comments:

Adina said...

Dragostea neconditionata e un minim efort pentru luna de pe cer din lista ta.

Unknown said...

trebuie sa promovezi mai mult bomboanele pt aceasta neconditionare destul de conditionata. glazura dubla, martzipan ceva...?

charlieeee said...
This comment has been removed by the author.
prestidigitator said...

you got yourself some fans there, cowboy. easy on the sugar. :/