Monday, June 11, 2007

Nu stiu de ce nu pot sa dorm.
A fost marsul gay zilele trecute. Sau asa am auzit. Am vrut sa spun cuiva ca mi se pare cel putin ciudat ca se fac marsuri pentru promovarea anormalitatii, dar n-am spus nimanui. Avocatii excesului de toleranta se ascund in tufisuri si sar la beregata. Mai bine tac. Am tacut. Cred ca il aud pe Darwin cum se rascoleste in mormant, ceva zgarie cu unghiile pe un lemn. Scormone. Iar eu de dormit tot nu pot sa dorm.
Va rog, lasati-ma sa respir! Va rog... E foarte aglomerat. Mi-e cald. La magazin un tip cu slapi si care mesteca guma foarte zgomotos, dar perfect muzical, ma impingea cu cosul. Avansam spre casa, avansa si el si se oprea in piciorul meu. Sau in coaste. Am vrut sa ii spun "amice, da-te mai incolo" si sa ii infig coada de la mop in ochi. Sa il bruschez ca pe foci, sa ii spun "nii". Am tacut, n-am spus nimic, dar mi-era cald. Vreau spatiul meu, vreau sa respir doar eu acolo.
Atat, mi-e somn. Poate pot sa dorm.

No comments: